Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.
Nyhetsmail
Motta nyheter per epost.

Vi har samarbeid med produsentene og for en stor del av vårt sortiment kan vi tilby raskere/enklere hjelp ved at du kontakter produsent/importør direkte.

De produsentene som har egne rutiner for retur og reparasjon finner du listet opp nedenfor. Dersom ditt produkt kommer fra en av dem, kan du ta direkte kontakt for informasjon om hvilke rutiner og instrukser som da vil gjelde for deg.

  • Acer support 800 84 800
  • BenQ support: 23 50 00 62
  • Brother support 22 57 75 90
  • Canon support 23 50 01 43
  • Dymo support 22 97 17 10
  • Epson support 815 35 180
  • HP support: 815 62 070
  • Kyocera support 22 62 73 00
  • Lexmark support 23 16 26 64
  • Samsung support 815 09 990
  • Xerox support 815 00 308